מה חשוב לדעת על תהליך ניקוי יבש לשטיחים?

שטיחים, בדומה לפריטי תכולה אחרים המצויים בכל סביבת מגורים, נדרשים לתחזוקה שוטפת הכוללת בין היתר ניקיון יבש אחת לתקופה. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ לכם על תהליך ניקוי יבש לשטיחים. 

תהליך ניקוי יבש לשטיחים הוא למעשה תהליך ניקוי המיושם על ידי חברות ניקיון המתמחות בתחום ניקוי שטיחים, כאשר תהליך הניקוי מיושם כולו בנקודת הניקיון הנמצאת בבעלות חברת הניקיון, וזאת בניגוד לתהליך ניקוי של שטיחים המיושמים על ידי חברות ניקיון בבית הלקוח. התהליך עצמו של הניקוי היבש כולל מספר פעולות המיושמות גם במקרים בהם חברת הניקיון מנקה את השטיח בבית הלקוח, כאשר בין השלבים המקצועיים המיושמים במסגרת תהליך ניקוי יבש לשטיחים תוכלו למצוא:

  • ניעור יסודי של השטיח במכונת ניעור
  • שאיבה יסודית של השטיח באמצעות מכונות שאיבה עוצמתית
  • פיזור חומר ניקוי על גבי השטיח – חומרי הניקוי המיוחדים בהם נעשה שימוש במסגרת תהליך של ניקוי יבש של שטיחים הוא בדרך כלל חומר מקציף המייצר קצף החודר את תוך סיבי השטיח, ולכן, לאחר פיזור החומר על גבי כל השטיח, נדרש פרק זמן לספיחת החומר והקצפתו.
  • קרצוף השטיח באמצעות מכונה ייעודית – לאחר הקצפת החומר על פני השטיח, מתבצעת פעולת קרצוף הנעשית במכונה ייעודית לצורך כך, כאשר מפעיל המכונה עובר על פני כל השטיח ובתוך כך מפזר עוד חומר ניקוי באזורים מסוימים לאורך השטיח. המכונה המקרצפת פועלת באופן סיבובי כאשר מהירות הסיבוב נקבעת על ידי מפעיל המכונה בהתאם לעומק הלכלוך הנוקשה בתוך השטיח.
  • סחיטה – לאחר פעולת הקרצוף השטיח נכנס לתוך מכונה מיוחדת שסוחטת ממנו את כל המים והלכלוך. בשלב הסחיטה אומנם אינו מייבש לחלוטין את השטיח אך הוא בהחלט סוחט את כל הלכלוך הנוקשה שמכונת הקרצוף הורידה.
  • ייבוש מלא של השייח במכונות ייבוש מיוחדת או במסגרת תליית השטיח.

מעוניינים בפרטים נוספים על פינוי דירות וניקיון מיוחד לדירות מוזנחות וכאלה הסובלות מאגרנות כפייתית? מוזמנים לקרא עוד בנושא באתר של שי פינוי דירה – https://www.house-eviction.co.il/

 

כמה זמן נמשך תהליך של ניקוי יבש לשטיחים?

מכיוון שפעולת הניקוי היבש של שטיחים מיושמת בנקודת ניקיון של חברת הניקיון, חשוב להתייחס גם לימי העבודה הנחוצים לחברה לצורך השלמת תהליך הניקוי היבש. בממוצע, התהליך נמשך בין 5 ל-7 ימי עבודה, מהרגע בו החברה לקחה את השטיח מביתכם ועד הרגע בו היא מחזירה לכם את השטיח. מנגד, ניקוי יבש של שטיחים בבית נמשך בממוצע כשעתיים, אך חשוב לציין שהתוצאה לא תהיה זהה מכיוון שבנקודת הניקיון עומד לרשות חברת הניקיון כל הציוד הנדרש לצורך הברקה של השטיח.

 

מה הן העלויות של ניקוי יבש לשטיחים?

העלות של ניקוי יבש לשטיחים, נקבעת בהתאם לסוג השטיח וגודלו ובהתאם לכמות הלכלוך הנוקשה המופיעה על גביו. ניקוי יבש לשטיחים המיושם בנקודת ניקיון המאובזרת בכל הציוד המקצועי הנדרש לצורך כך, נעה בין 60 שקלים בממוצע למ"ר לבין 120 ₪ למ"ר.

 

כל כמה זמן מומלץ לעשות ניקוי יבש לשטיחים ?

במידה ואתם מתחזקים בדרך הנכונה את השטיחים בביתכם, ודואגים לשאיבה וניקיון תדיר של השטיח, הניקוי היבש מומלץ אחת לשנה שנתיים. יחד עם זאת, במקרים בהם מופיעים כתמים שאינם ניתנים להסרה מיידית או להסרה בכלל, מומלץ להסתייע בשירותי ניקוי יבש של שטיחים.

 

מה אפשר לעשות עם שטיחים ישנים שאינם ניתנים לניקוי?

שטיחים ישנים שאינם ניתנים לניקוי ו/או כאלו שאינם נחוצים לכם עוד, מומלץ שיעברו לתרומה ו/או לאתרי פסולת המיועדים לצורך כך. בדרך כלל פינוי של שטיחים מסביבת המגורים יכול להיעשות על ידי כל אחד ואחת מביניכם, בין אם אתם רוצים למסור את השטיח הלאה או להעביר אותו לנקודת פסולת קרובה לביתכם.

יחד עם זאת, אם אתם נדרשים לביצוע עבודות פינוי מורכבת של כמה פריטי תכולה מיותרים שאינם נחוצים לכם עוד, אנו ממליצים לכם לעשות זאת בעזרת צוות העבודה של שי פינוי דירה, צוות הפינוי המוביל של ישראל כבר למעלה מ-30 שנה. צוות פינוי מקצועי זה מתמחה בכל סוגי עבודות הפינוי האפשרויות, מפינוי דירה למטרות מעבר בין דירות, דרך פינוי תכולת ירושה ועד לפינוי דירות אגרנות המתאפיינות בעומס יתר של פריטי תכולה. למידע נוסף על שירותי הפינוי של שי אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולקבל ייעוץ מקצועי בנושא.

ניקוי שטיחים

ניקוי שטיחים
Office Cleaning Company
בלוג

הכל על חברת ניקיון משרדים: המדריך המלא

חברת ניקיון משרדים היא חברה שמתמחה בשירותי ניקיון מקצועיים למשרדים ולחללים מסחריים. היא מספקת שירותים מגוונים שכוללים ניקיון יומיומי, ניקיון מעמיק, ניקיון שאינו מזיק לסביבה ועוד. חברת ניקיון משרדים משרתת את גרמי המשרד, מאפשרת להם לרכז את תשומת הלב שלהם בעבודתם היומיומית ולא בתחזוקת הניקיון.

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו

Office Cleaning Company
בלוג

הכל על חברת ניקיון משרדים: המדריך המלא

חברת ניקיון משרדים היא חברה שמתמחה בשירותי ניקיון מקצועיים למשרדים ולחללים מסחריים. היא מספקת שירותים מגוונים שכוללים ניקיון יומיומי, ניקיון מעמיק, ניקיון שאינו מזיק לסביבה ועוד. חברת ניקיון משרדים משרתת את גרמי המשרד, מאפשרת להם לרכז את תשומת הלב שלהם בעבודתם היומיומית ולא בתחזוקת הניקיון.