ניקוי ספות בד בגבעת ברנר עם חברה מקצועית

 

 

לאורך השנים והשימוש ריפודים של ספות נוטים לסבול מכתמים, צוברים לכלוכים וריחות רעים, המרקם שלהם כבר לא נעים והמראה בלוי ומיושן. במצבים אלו ישנה אפשרות לבצע פעולות שונות באופן עצמאי, אולם לרוב הן אינן מביאות לתוצאות המקוות. כאן נכנסת לתמונה חברה המבצעת ניקוי ספות בד בחיפה או במקומות אחרים בארץ, אשר מביאה לחידוש המראה והמרקם של הספה.

לא חייבים לקנות חדשה!

 

כאשר ספת הבד מאבדת מהמראה הטוב שלה, ולמעשה הופכת למפגע אסתטי היושב בסלון הבית, עולה השאלה האם הגיע הזמן לקנות ספה חדשה. אין ספק שספה חדשה תעשה את העבודה, אבל לעיתים קיימים סנטימנטים כלפי הספה הישנה והאהובה שלכם, לעיתים מצבה אינו באמת מצדיק לזרוק אותה לפח, ולכל אלו מצטרפת כמובן סוגיית העלות של ספה חדשה שיכולה להגיע בקלות לאלפי שקלים רבים. במקום זאת, ניקוי ספות בד בחיפה משיב את הספה האהובה שלכם למצבה הנאות, ואתם שמחים גם עליה וגם על החיסכון.

ניקוי ספות בד בחיפה – האם אפשר לבד?

 

ובכן, התשובה לשאלה שלעיל היא כן! אפשר לנסות לבצע ניקוי ספות בד בחיפה באופן עצמאי. תחילה עליכם להבין מהו סוג הבד והריפוד של הספה שלכם, למשל אם מדובר בריפוד כותנה, ריפוד פשתן, בדים סינתטיים, בדים מעורבים, ריפוד משי וכיוצא בזאת. עבור כל אחד מסוגי הבדים והריפודים הללו יש חומרים והליכים ייעודיים, והדבר גם תלוי בסוג ובחומרת הכתמים והמפגעים שעל בד הספה.

 

כך למשל, את הבדים הסינתטיים יחסית קל לנקות בזכות היציבות והעמידות שלהם שגם מתבטאות בעמידות בפני לכלוכים שונים. לעומת זאת, ספות עם ריפוד פשתן הינן בעלות רגישות גדולה לכתמים, אבק ולכלוך ולא פעם עומק החדירה ידרוש פעולות רגישות מצד אחד ואינטנסיביות מצד שני. אז התחילו בזיהוי סוג הריפוד ובד הספה שלכם, ולאחר מכן בצעו פעולות נדרשות.

ניקוי ספות בד בגבעת ברנר

תוכלו לדוגמא לנקות את הספה עם שואב אבק ועם מים, ויש לעשות זאת ככל האפשר בסמוך למועד היווצרות הכתם. יחד עם זאת, כדי להימנע ממפח נפש ומפגיעה בספה היקרה ללבכם, הימנעו משימוש בחומרים אגרסיביים, ובכל מקרה החומר חייב להתאים גם לסוג הריפוד והכתם. אם לא כן, אתם עלולים לגרום לספה נזק בלתי הפיך.

 

לפנות לחברה מקצועית עבור ניקוי ספות בד בחיפה

 

חברה מקצועית הפועלת בתחום ניקוי ספות בד בחיפה תבצע הליך מסודר וברור, המורכב ממספר שלבים. התהליך מתחיל באבחון סוג הריפוד וסוג הפגמים בספה. לאחר מכן יבוצעו פעולות שאיבה חזקות, ימשיכו להזרקת חומרי ניקוי באמצעות הזה, יבוצעו קרצופים והברשות, שטיפה של הבד מחומרי הניקוי, ולבסוף שאיבת המים והלכלוך החוצה – כל זאת באמצעות מכשור ייעודי ועל ידי בעלי מקצוע מיומנים. בסופו של התהליך תוכלו להיות שמחים וגאים להשיב למרכז  הסלון את הספה האהובה שלכם, בעלויות זולות מקניית ספה חדשה ועם מראה מחודש וניחוח רענן.

 

 

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו

ניקוי שטיחים
בלוג

מה חשוב לדעת על תהליך ניקוי יבש לשטיחים?

שטיחים, בדומה לפריטי תכולה אחרים המצויים בכל סביבת מגורים, נדרשים לתחזוקה שוטפת הכוללת בין היתר ניקיון יבש אחת לתקופה. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ לכם על תהליך ניקוי יבש לשטיחים.